ولادت امام حسین(ع)

ولادت امام حسین(ع)

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

ولادت امام حسین(ع)

گل خوش رنگ و بوی من حسین است

                                                          بهشت آرزوی من حسین است

مزن دم پیش من از لاله رویان

                                                  که یار لاله روی من حسین است

 

من آن مداح مست سینه چاکم

                                               که ممدوح نکوی من حسین است

 

همه در گفتگوی این و آنند

                                              ولیکن گفتگوی من حسین است

 

 

سخن بی پرده می گویم زمستی

                                                   می جام و سبوی من حسین است

 

چو مرغ حق که از حق میزند دم

                                                     طنین های و هوی من حسین است

از آن بر تربتش سایم جبین را

                                                که عز وآبروی من حسین است

احد گوئی از آن باشد شعارم

                                          که پیر و نکته گوی من حسین است

 

       



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت21:16---13 خرداد 1393
عكس ها ومتن هاي قشنگت دل آدم را مي بره كربلا

ممنونم
پاسخ:خواهش می کنم خانم معلم لطف دارید


m
ساعت22:34---11 خرداد 1393
وقتى که حسین یافت میلاد امروز

یزدان در لطف تازه بگشاد امروز

در عالم قدس یک حسین داشت خدا

آن را به محمد و على داد امروز





عیدت مبارک
پاسخ:ممنون آبجی عید شما هم مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد یک شنبه 11 خرداد 1393 ادامه مطلب